smell-trekant

Velg rørfornying i dag

Unngå Rørsmellen

«Over 90.000 vannskader ble innmeldt i 2020. 70% av alle vannskader skyldes tradisjonelle lekkasjer fra vann og avløpsanlegg, kun 30% skyldes klimamessige årsaker»

gammelt-ico

Vær tidlig ute!

Gjennomsnittlig brukstid/levetid på rør installert i boliger er 30/50 år.

Få jobben gjort før det blir for sent!

befaring-ico

Be om befaring

Når kunde har etablert kontakt med oss vil vi komme å se på jobben.

Forhåndsbefaring fra oss er gratis i vårt normale arbeidsområde!

fornyet-ico

Start rørfornying!

Vi spyler, filmer og rehabiliterer slitte og ødelagte rør med innvendig strømpe uten graving eller pigging.

Hvorfor skal du velge

Rørfornying hos BTS?

Gjennom årene har både teknikker og metoder vært i stadig utvikling, og det har kommet krav om godkjenninger. Vi i BTS har også vært en del av denne utviklingen ved å ta fram nye verktøy og løsninger for bearbeiding av strømpe og installasjon. Vi er stolte av at våre produkter også benyttes av mange andre aktører i markedet. Vi fortsetter å omsette våre erfaringer til ideer som kan gjøre produkt og metodikk enda bedre.

Grunnet alder og produktsvakheter vil det alltid være et stort behov for utskifting eller reparasjoner av hele eller deler av avløpssystem i alle typer bygg.

Utfordringen ligger gjerne i at hele eller deler av rørene er innstøpt eller nedstøpt eller også ligger i sjakter. Den tradisjonelle måten med fysisk utskifting er meget kostbar og krever ofte store inngrep i bygninger/rom. Utifra økonomiske,sosiale og miljømessige aspekter benytter flere og flere seg av rørfornying med strømpe. Metoden er godkjent av byggetekniske instanser og man kan bo i hus/leilighet under hele arbeidsprosessen.

gammelt-ror

Hva sier våre kunder?

Referanser

Fjordveien 59-69
Fjordveien 59-69
Seksjonseiere & Beboere

Det er, uten unntak, BARE veldig positive tilbakemeldinger på hvordan gutta fra BTS både kommuniserer med folk i alle aldre, og hvor hensynsfullt de opptrer inn- og ut av leiligheter; baderom og kjøkken. Rydder og renser godt og skikkelig.

Som både valgt styreleder i Høvikvollen AS og Prosjektleder for Rørfornying, vil vi gi tilbakemelding til dere som ansvarlige ledere i BTS.  Vi står foran de avsluttende arbeider, og jeg vil gjerne gi denne tilbakemelding skriftlig.

 Det er i hovedsak Lars, Martin og Andreas som har hatt ansvar for gjennomføring av arbeidet i våre respektive blokker, og undertegnede som har hatt tett kontakt med dem og de utfordringer de har støtt på underveis, både i rørstammer og leiligheter. De har også hatt med seg noen «yngre karer» som har fungert godt i samarbeid med dem.

 Det er, uten unntak, BARE veldig positive tilbakemeldinger på hvordan gutta fra BTS både kommuniserer med folk i alle aldre, og hvor hensynsfullt de opptrer inn- og ut av leiligheter; baderom og kjøkken. Rydder og renser godt og skikkelig.

 I tillegg opplever vi at de gjennomfører sitt arbeid raskt, profesjonelt og godt.

Og - de er alltid LØSNINGSORIENTERTE når de støter på uventede eller utfordrende situasjoner både i hovedstammer og grenrør til og fra de ulike bad og kjøkken. Det har vært ganske mange slike utfordringer underveis.

 Som prosjektleder fra mai i år har jeg opplevd veldig god og åpen kommunikasjon med alle fra BTS. Vi har 6 blokker i Fjordveien 59-69 som er bygd i 1962-63 og har rørføringer som er forskjellige mellom de ulike blokker. Dette har krevd tilpasninger og endrede løsninger for det arbeid BTS gjennomfører for å fornye og sikre våre avløp. Vi skal møtes neste uke for å evaluere selve prosjektet og de respektive løsninger.

Denne tilbakemelding er en honnør til gutta som har gjort jobben.

Vi ber om at dere gir denne honnør til dem fra oss alle!!!

På vegne av seksjonseiere og beboere i Fjordveien 59-69»

hvordan vi jobber

Lær mer om arbeidsprosessen

Hvordan jobber vi i BTS?

Dette er et vanlig spørsmål. Når kunde har etablert kontakt med oss vil vi alltid komme å se på jobben. Vi får da en oversikt over omfang og vi bestemmer måter å løse problemene på. En forhåndsbefaring er viktig for å kunne gi et kvalitativt tilbud basert på fakta. Kundebesøk med presentasjon av produkter, metodikk og løsninger er kostnadsfritt ! (Er problemet slik at det er behov for kamerainspeksjon for å kunne gi et tilbud vil dette arbeidet utføres av våre operatører og faktureres etter gjeldende priser).